Kmart Rebrands Womens T Shirts

Jedną z najbardziej enigmatycznych reklam na koszulkach Kmart jest reklama przedstawiająca kobietę rozbijającą „t” w słowie „can”. W tekście poniżej, czyta ona słowa „Anything is possible” – kryptyczny przekaz, który sprawia, że cała sytuacja wydaje się nieco absurdalna. Reklama ma jednak swój cel. Kobiety mogą mieć dowolny rozmiar, a firma sprawia, że wygląda to na łatwe dzięki użyciu specjalnych określeń.

Urban Outfitters

Jeśli kupujesz stylowy i niedrogi t-shirt, nigdy nie możesz się pomylić z Urban Outfitters. Znajdziesz tu szeroką gamę stylów i kolorów, więc na pewno znajdziesz coś, co Ci się spodoba. Od slim-fit do loose-fit, na pewno będą mieli styl dla Ciebie. I, oczywiście, będziesz miał wiele opcji do wyboru, jak również, dzięki ich szerokiej linii męskich t-shirtów.

Kmart

Jeśli kiedykolwiek patrzyłeś na damski t shirt w Kmart, wiesz, jak tanie i rozczarowująco duże i małe rozmiary mogą być. Podczas gdy przeciętna Amerykanka ma rozmiar 14/16, sprzedawcy używają specyficznych określeń, aby zróżnicować rozmiary. W jednej z takich reklam kobieta rozbija „t” w „can”, czytając jednocześnie słowa „Anything is Possible”. Ta reklama sprawia wrażenie, że wszystko jest możliwe, co nie zawsze jest prawdą. Wynikające z tego zamieszanie dotyczące rozmiarów sprawia, że ta kampania marketingowa jest nieco kontrowersyjna.

Najwyraźniej logo NASA nie zawsze było idealnym wyborem dla kobiet, więc Kmart przyjął bardziej seksistowskie podejście, sprzedając odzież dla astronautów. Podczas gdy dziewczyny mogą być bardziej zainteresowane My Little Ponies i tęczami, astronauci nie są raczej najlepszymi przyjaciółmi dziewczyn. Ale ubrania NASA można znaleźć również w dziale dla chłopców.

Rebranding Kmart

Zmiana sposobu, w jaki Kmart rebranduje damskie t shirty, spotkała się z różną reakcją kupujących online. Podczas gdy wiele osób z zadowoleniem przyjęło zmianę marki, niektórzy byli zdenerwowani, że Kmart przyjął większe rozmiary i nie dokonał wcześniej takiej zmiany. Inni twierdzili, że rebranding był poprawny politycznie i brakowało mu autentyczności.

Oprócz zmiany nazwy swoich damskich koszulek, Kmart porzuca również termin „plus size” na rzecz terminu „fabulously sized”, który nie sugeruje, że kobieta jest poza normą. Zamiast tego, firma odnosi się do kobiet noszących ubrania większe niż rozmiar 12. Rebranding ma również na celu poprawę atrakcyjności Kmartu dla kobiet o pełnej figurze, które stanowią prawie 20 procent klientów sklepu.

Niektórzy krytycy rebrandingu Kmartu zwrócili uwagę, że czarna koszulka z motywem amerykańskiej flagi, która twierdziła, że Babbitt jest „lojalistą-bohaterem” i otrzymała ponad 5,300 polubień i komentarzy w ciągu jednego dnia, została usunięta ze strony. Kmart od jakiegoś czasu boryka się z produktami innych firm, a ta ostatnia kontrowersja mogła pomóc firmie w rebrandingu jej damskiej linii t-shirtów.

Przywództwo Russo i rebranding damskich markowych t-shirtów wzmocnił wizerunek marki detalisty. Firma jest obecnie wiodącym australijskim sprzedawcą mody i artykułów gospodarstwa domowego. Mimo wcześniejszych zmagań, Kmart ma się dobrze. To dobrze, że Kmart nigdy nie przestał uszczęśliwiać australijskich konsumentów.

Podobne tematy